Başbakan Yıldırım: "(Fetö'nün Darbe Girişim) Bütün Bunlar Yapıldıktan Sonra, 'Tamam, Olan Oldu... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım: "(Fetö'nün Darbe Girişim) Bütün Bunlar Yapıldıktan Sonra, 'Tamam, Olan Oldu...

19.07.2016 19:22

Başbakan Yıldırım: "(FETÖ'nün darbe girişim) Bütün bunlar yapıldıktan sonra, 'Tamam, olan oldu bırakalım herkes yerinde kalsın' diyecek halimiz yok. Gereği yapılıyor.

Başbakan Yıldırım: "(FETÖ'nün darbe girişim) Bütün bunlar yapıldıktan sonra, 'Tamam, olan oldu bırakalım herkes yerinde kalsın' diyecek halimiz yok. Gereği yapılıyor. Bu işin içinde öyle veya böyle bulunmuş herkes ayıklanacak, hak ettikleri sonuca katlanacak. Yaptığımız budur."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım: '(Fetö'nün Darbe Girişim) Bütün Bunlar Yapıldıktan Sonra, 'Tamam, Olan Oldu... - Son Dakika


Advertisement