Başbakan Yıldırım: "(FETÖ'nün darbe girişim) Bütün bunlar yapıldıktan sonra, 'Tamam, olan oldu bırakalım herkes yerinde kalsın' diyecek halimiz yok. Gereği yapılıyor. Bu işin içinde öyle veya böyle bulunmuş herkes ayıklanacak, hak ettikleri sonuca katlanacak. Yaptığımız budur."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: '(Fetö'nün Darbe Girişim) Bütün Bunlar Yapıldıktan Sonra, 'Tamam, Olan Oldu... - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.