Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin Sayısıyla Gurur Duyuyoruz. - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin Sayısıyla Gurur Duyuyoruz.

04.04.2018 12:54

Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin sayısıyla gurur duyuyoruz.

Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin sayısıyla gurur duyuyoruz. Üniversite fazla diye bazıları ah-vah ediyor, 'Bu kadar üniversiteye ne gerek var. Üniversitesinin de bir havası var, bu sayıları artırırsanız havası azalıyor' diyenler var. Bunlar memleketin evlatlarına yüksek öğretimi tabiri caizse layık görmeyenlerdir."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım: 'Üniversitelerimizin Sayısıyla Gurur Duyuyoruz. - Son Dakika


Advertisement