Başbakan Yıldırım: "Yunanistan'daydım, Askerleri Sordum. Dedi Ki 'O Yargının İşi, Biz Bir Şey... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başbakan Yıldırım: "Yunanistan'daydım, Askerleri Sordum. Dedi Ki 'O Yargının İşi, Biz Bir Şey...

21.06.2017 19:57

Başbakan Yıldırım: "Yunanistan'daydım, askerleri sordum. Dedi ki 'O yargının işi, biz bir şey yapamayız'. Ben de aynı şeyi söyledim. Ama biz aynı şeyi söyleyince, maalesef bu farklı yorumlanıyor.

Başbakan Yıldırım: " Yunanistan'daydım, askerleri sordum. Dedi ki 'O yargının işi, biz bir şey yapamayız'. Ben de aynı şeyi söyledim. Ama biz aynı şeyi söyleyince, maalesef bu farklı yorumlanıyor. Bakıyorum bazı gazeteler, 'Başbakana hukuk dersi verdi Çipras' diyor. Nasıl hukuk dersi vermiş? Darbecilerin verilmemesine yargı karar vermiş de ben ona rağmen istemişim. Bakış açısını görebiliyor musunuz? Bu kafalarla memleket bir yere gitmez."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Başbakan Yıldırım: 'Yunanistan'daydım, Askerleri Sordum. Dedi Ki 'O Yargının İşi, Biz Bir Şey... - Son Dakika


Advertisement