Başhekim Güneş: Koronavirüs bulaştan yorgun düştü, insanımız uyarılmaktan yorulmadı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başhekim Güneş: Koronavirüs bulaştan yorgun düştü, insanımız uyarılmaktan yorulmadı

Başhekim Güneş: Koronavirüs bulaştan yorgun düştü, insanımız uyarılmaktan yorulmadı
05.08.2020 11:54  Güncelleme: 13:30

KOCAELİ Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Güneş, "Koronavirüs bile bulaştan yorgun düştü ama insanımız uyarılmaktan, dikkatsizlikten, uyarıları dikkate almamaktan yorulmadı" dedi.

KOCAELİ Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Mustafa Güneş, "Koronavirüs bile bulaştan yorgun düştü ama insanımız uyarılmaktan, dikkatsizlikten, uyarıları dikkate almamaktan yorulmadı" dedi.

Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Güneş, sosyal paylaşım sitesindeki hesabından koronavirüs tedbirlerine uymayanlarla ilgili mesaj yayımladı. Uyarıların bazı kişiler tarafından dikkate almadığına değinen Doç. Dr. Güneş, şunları kaydetti:

'Sağlık personeli yani tüm hastane personeli gerçekten artık çok yoruldu. Koronavirüs bile bulaştan yorgun düştü ama insanımız uyarılmaktan, dikkatsizlikten, uyarıları dikkate almamaktan yorulmadı. Bulaştırmak ve bulaşmak için son gaz gayrette. Sahiller, plajlar, sokaklar, pazarlar koronavirüs üssü gibi. Kurallara uymazsak böyle devam edersek kötü günler bizi bekliyor. Çocuklarımızın eğitim engelinin sebebi biz olacağız. Hayata veda edecek her sağlık çalışanının, vatandaşımızın sebebi biz olacağız. Vicdanı olan duysun, olmayan ise aynı gayretle devam etsin.'


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Başhekim Güneş: Koronavirüs bulaştan yorgun düştü, insanımız uyarılmaktan yorulmadı - Son Dakika


Advertisement