Okulun salonunda düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı açılışı, Gölbaşı Belediye Başkanı Fatih Duruay, Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürü Adnan Gürbüz ve okul müdürleri tarafından yapıldı.
Sergilenen projeleri tek tek gezerek, öğrencilerden bilgi alan Başkan Duruay, öğrencileri başarılarından dolayı kutladı.
Başkan Duruay, öğrencilerin güzel projelere imza attıklarını ifade ederek, "Öğrenciler ve öğretmenlerin üstün gayreti ve emekleriyle ortaya verimli projeler çıkıyor. Öğrencilerimizin bilime olan ilgisinin her geçen gün arttığını görmek gurur verici. Öğrencilerimizi tebrik ediyorum" dedi.
Son Dakika › Güncel › Başkan Duruay, Tübitak 4006 Bilim Fuarı'nda - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.