
Batman'da Mezopotamya Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri deprem bölgelerinden kente gelen depremzedeler için kermes düzenledi.
Okul bahçesinde yapılan kermeste yiyecek ve içecek stantları kuruldu.
Okul Müdürü İrfan Coşkun, Kahramanmaraş merkezli depremlerde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet ve yaralılara acil şifalar dileyen Coşkun, yaraların sarılması için okul olarak kermes yapmaya karar verdiklerini aktardı.
50 öğretmen ve 720 öğrencinin desteğiyle yapılan kermesin gelirlerinin depremzedelere aktarılacağını kaydeden Coşkun, kermesin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.
Son Dakika › Güncel › Batman'da öğrenciler depremzedeler yararına kermes düzenledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.