Kurban Bayramı tatili nedeniyle köprü ve otoyol gişeleri ücretsiz hale getirildi.
Bu geceden başlayan uygulamanın tatil sonuna kadar devam edeceği öğrenildi. Köprü girişleri ve gişelere asılan bez afişlerle yolcular bilgilendirildi. Öte yandan, trafik polisleri de köprü giriş ve çıkışlarında uygulamalarını sıklaştırdı. Polisler, özellikle emniyet kemeri takmaları konusunda sürücüleri uyardı. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Bayram Nedeniyle Otoyol ve Köprü Geçişleri Ücretsiz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.