Belediyenin Satın Aldığı Otel Tadilattan Geçiriliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediyenin Satın Aldığı Otel Tadilattan Geçiriliyor

Belediyenin Satın Aldığı Otel Tadilattan Geçiriliyor
10.04.2017 11:24

Ahlat Belediyesince satın alınan Selçuklu Oteli'nde, tadilat çalışmaları sürüyor.

Ahlat Belediyesince satın alınan Selçuklu Oteli'nde, tadilat çalışmaları sürüyor.

Kaymakam Bülent Tekbıyıkoğlu ve Ahlat Belediye Başkanı Abdulalim Mümtaz Çoban, otelde yürütülen tadilat çalışmalarını inceledi.

Çalışmalar hakkında bilgi alan Çoban, tamamen Belediyeye ait olan Selçuklu Oteli'ni halkın hizmetine sunmak için çalışmaların tüm hızıyla devam ettiğini söyledi.

Otelin ilçenin konaklama sorununa önemli katkı sağlayacağını bildiren Çoban, tadilat çalışmalarının kısa sürede tamamlanacağını belirtti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Belediyenin Satın Aldığı Otel Tadilattan Geçiriliyor - Son Dakika


Advertisement