Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman "Anneler Gününü" Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman "Anneler Gününü" Kutladı

11.05.2014 13:28

İstanbul-dha beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Anneler Günü nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

İstanbul-dha

beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Anneler Günü nedeniyle kutlama mesajı yayımladı.

Beşiktaş kulübünün internet sitesinden yayımlanan mesajda başkan Orman, anneliğin kutsal ve yüce bir makam olduğunu belirterek, şu ifadeleri kullandı: "Annelerimize özel olarak kabul edilen sadece bugün değil, her gün onların bizler için yaptıkları fedakarlıkları hatırlamalı ve annelerimize hak ettikleri değeri vermeliyiz. Değerli Beşiktaşlı anneler, sizler çocuklarımıza dürüstlüğü, özgüveni, saygıyı ve mütevazılığı aşılayarak Beşiktaşlı duruşumuzu ayakta tutan en önemli makamdasınız. Sizlerin çabası ve sevgisi oldukça bizler geleceğe güvenle bakmaya devam edeceğiz. Ülkemizi ve Beşiktaşımızı ayakta tutan sizlersiniz. Çocuklarımızı büyük fedakarlıkla büyüten annelerimize en derin sevgi ve saygılarımı sunar, tüm annelerimizin Anneler Günü'nü kutlarım."

(UD)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Beşiktaş Kulübü Başkanı Orman 'Anneler Gününü' Kutladı - Son Dakika


Advertisement