Beyoğlu'ndaki birçok mahallede dün saat 18.00 sıralarında başlayan elektrik kesintisi, gece saatlerinde sona erdi. Mahallelere kademeli olarak elektrik verilmeye başlandı.
Beyoğlu'na bağlı Bereketzade, Tomtom, Bülbül ve Çukur Mahallelerinde dün saat 18.00 sıralarında trafo arızası nedeniyle elektrik kesintisi yaşandı. Kesinti, BEDAŞ ekiplerinin arızayı gidermesiyle saat 23.00 sıralarında sona erdi. Beyoğlu'nda bulunan mahallelere kademeli olarak yeniden elektrik verildi; Galata Kulesi ve sokaklar aydınlatıldı. Esnaflar da tekrardan müşterilerine hizmet vermeye başladı. - İstanbul
Son Dakika › Güncel › Beyoğlu'na Yeniden Elektrik Verilmeye Başlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.