Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, mahalle muhtarlarıyla bir araya geldi.
Şahin, Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen toplantıda, muhtarlardan mahallelilerin istek ve görüşlerini dinledi.
Muhtarların yerel yönetimdeki önemine değinen Şahin, "Muhtarlarımızın, yerel yönetimlerde önemli görev ve işlevleri var. Yapılması gereken çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunduk. Muhtarlarımızın, mahallelerimiz ve halkımız için sundukları talep ve görüşleri aldık. Her zaman muhtarlarımız ve halkımızın yanında yer alacağız. Muhtarlara ve vatandaşlara kapımız her zaman açık." diye konuştu.
Son Dakika › Güncel › Bilecik Belediye Başkanı Şahin Muhtarlarla Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.