Boluspor'un son olarak pazar günü evinde Manisaspor'a yenilmesi üzerine görevinden ayrıldığını bildiren Ali Beykoz'un istifası, dün akşam toplanan yönetim kurulu tarafından kabul edildi. Ali Beykoz, yaptığı açıklamada şunları söyledi:
"Geldiğim bu noktada ayrılmamın daha doğru olacağını düşünüyorum. Çalıştığım süre içerisinde hiçbir zaman duygularımla hareket etmedim. Gecemizi gündüzümüze katarak çalıştık. Hep bu görev sorumluluğu içerisinde oldum. Benim için Boluspor'un menfaatleri her şeyin önündedir ve her zaman da böyle olacaktır. İnanıyorum ki takımımız Kahramanmaraş maçını kazanarak galibiyet serisini başlatacaktır." - Bolu
Son Dakika › Güncel › Boluspor'da Ali Beykoz İstifa Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.