
Bursa'da bir kişi, boşandığı eşini son kez arayıp intihar etti.
EŞİ İHBAR ETTİ
Olay, dün merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi'ndeki bir evde meydana geldi. Fabrikada çalışan 37 yaşındaki Harun Z., İstanbul'da oturan eski eşini arayıp, canına kıyacağını söyledi. Telefonunu kapattıktan sonra intihar eden Harun Z.'nin cesedi, karısının ihbarı üzerine olay yerine giden polis ekipleri tarafından bulundu.
İNTİHAR MEKTUBU BULUNDU
Savcılık, olayla alakalı soruşturma başlattı. Oturma odasında kendini asan şahsın eşine hitaben yazdığı intihar mektubu incelemeye alındı. 3 çocuk babası Harun Z.'nin cesedi, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için otopsi yapılmak üzere hastaneye kaldırıldı.
Son Dakika › Güncel › Bursa'da Bir Kişi, Boşandığı Eşini Son Kez Arayıp Canına Kıydı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.