Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması yapıldı

Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması yapıldı
31.03.2022 14:04  Güncelleme: 14:07

Sinop'un Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

Sinop'un Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması gerçekleştirildi.

İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince 25 personelin katılımıyla yapılan uygulamada, 10 iş yeri ve 13 araç denetlendi.

Denetimlerde, bir iş yerine izni olmadığı halde içki sunumu yaptığı gerekçesiyle idari işlem yapıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Boyabat ilçesinde asayiş uygulaması yapıldı - Son Dakika


Advertisement