Bursa Camdan Çıktıkları Hastane Terasında Kardan Adam Yaptılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa Camdan Çıktıkları Hastane Terasında Kardan Adam Yaptılar

Bursa Camdan Çıktıkları Hastane Terasında Kardan Adam Yaptılar
19.02.2015 17:15

Camdan çıktıkları hastane terasında kardan adam yaptılar BURSA'da özel bir hastanede çalışan hemşire ve sağlık görevlileri, camdan çıktıkları terasta kardan adam yapıp, selfie çektirdikten sonra kar topu oynadılar.

Camdan çıktıkları hastane terasında kardan adam yaptılar

BURSA'da özel bir hastanede çalışan hemşire ve sağlık görevlileri, camdan çıktıkları terasta kardan adam yapıp, selfie çektirdikten sonra kar topu oynadılar.

İnsanlar görevleri ya da yaşları ne olursa olsun kar yağdığında, çekilen eziyetlere rağmen bir yolunu bulup, eğlenme fırsatı da yaratıyorlar. Bursa'daki bir özel hastanede çalışan personel de yoğun iş temposundan fırsat bulup, sadece pencereden çıkılan terasa ulaşarak kardan adam yaptılar. İki hemşire kardan adam yaptırıp selfie çektirdikten sonra kar topu oynamayı da ihmal etmedi. Daha sonra iki hemşireye takım elbise ve kravat takan bir hastanede görevlisi de yine camdan terasa çıkarak eşlik etti.

Hep birlikte yine fotoğraf çektiren hastane görevlileri yine camdan hastane binasına girerek, görevlerinin başına döndüler.

GÖRÜNTÜ BİLGİSİ 1902bursahastanekar koduyla geçildi

boyut 204 MB Süre 03.17

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Bursa Camdan Çıktıkları Hastane Terasında Kardan Adam Yaptılar - Son Dakika


Advertisement