Tatilciler, buz tutan Abant Gölü'nün üzerinde jandarma ekiplerinin uyarılarına rağmen yürüyüş yapıyor.
Gece saatlerinde sıcaklığın sıfırın altında 18 dereceye düşmesinin ardından Abant Gölü, buz tuttu. Hafta sonu tatili için Abant Tabiat Parkı'na gelen tatilciler, buz tutan gölün üzerinde yürüdü.
Jandarma ekipleri, tatilcileri buz tabakasının kırılması riskine karşı uyarıdı. - Bolu
Son Dakika › Güncel › Buz Tutan Gölün Üzerinde Tehlikeli Yürüyüş - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.