ÇATALCA'DA YASAK ÖNCESİ BANDO EKİBİ SOKAĞA İNDİ - Son Dakika
Son Dakika Logo

ÇATALCA'DA YASAK ÖNCESİ BANDO EKİBİ SOKAĞA İNDİ

17.04.2020 23:51  Güncelleme: 11:31

Çatalca'da, sokağa çıkama yasağının başlaması öncesi bando ekibi sokakta konser verdi.

Çatalca'da, sokağa çıkama yasağının başlaması öncesi bando ekibi sokakta konser verdi.

Çatalca Belediyesi bando ekibinin sokağa çıkamayan vatandaşlar için verdiği konsere zabıta araçları da sirenleriyle eşlik etti.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel ÇATALCA'DA YASAK ÖNCESİ BANDO EKİBİ SOKAĞA İNDİ - Son Dakika


Advertisement