Cumhurbaşkanı Erdoğan: "KOBİ'lerin desteklenmesinde D-8'in mevcut imkanlarını daha etkin şekilde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "KOBİ'lerin desteklenmesinde D-8'in mevcut imkanlarını daha etkin şekilde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum"

19.12.2024 14:20

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "KOBİ'lerin desteklenmesinde D-8'in mevcut imkanlarını daha etkin şekilde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum"

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "KOBİ'lerin desteklenmesinde D-8'in mevcut imkanlarını daha etkin şekilde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum"

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'KOBİ'lerin desteklenmesinde D-8'in mevcut imkanlarını daha etkin şekilde kullanmamız gerektiğini düşünüyorum' - Son Dakika


Advertisement