Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları \'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor\' diyor.
04.02.2022 12:59  Güncelleme: 13:02

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. Doğalgazın sıfırlanması, sıfırı tüketmesi gibi bir şey kesinlikle söz konusu değil."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. - Son Dakika


Advertisement