
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. Doğalgazın sıfırlanması, sıfırı tüketmesi gibi bir şey kesinlikle söz konusu değil."
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan: 'Son dönemlerde bazıları 'doğal gaz artık sıfırı tüketiyor' diyor. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.