Afyonkarahisar'da bulunan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, kentten ayrılarak karayoluyla Uşak'a gitti.
İnceleme ve ziyaretlerde bulunmak üzere dün sabah Afyonkarahisar'a gelen Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, geceyi 5 yıldızlı Korel Termal Otel'de geçirdi. Sabah kahvaltısının ardından saat 09.30'da otelden ayrılan Cumhurbaşkanı Gül, karayoluyla Uşak'a hareket etti.
Gül, Uşak'ta valilik ve belediyeyi ziyaret edip cuma namazı kılacak ve çeşitli ziyaretlerde bulunacak. - Afyon
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül Afyonkarahisar'dan Ayrıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.