Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, resmi temaslarda bulunmak üzere Portekiz'in başkenti Lizbon'a gitti.
Cumhurbaşkanı Gül ve beraberindeki heyeti taşıyan THY'ye ait "Selçuklu" adlı uçak, saat 14.30'da Atatürk Havalimanı Devlet Konukevi'nden hareket etti. Gül'ü, İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ve Emniyet Müdürü Hüseyin Çapkın ile diğer yetkililer uğurladı.
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile eşi Hayrünnisa Gül ile Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik de Lizbon'a gitti. - İSTANBUL
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Gül, Lizbon'a Gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.