Denizli'de Genç Sağlıkçı İğne ile İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Denizli'de Genç Sağlıkçı İğne ile İntihar Etti

Denizli\'de Genç Sağlıkçı İğne ile İntihar Etti
19.03.2015 13:19

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Hastanesi’nde görev yapan acil sağlık teknisyeni genç, aşırı dozda uyuşturucu ilaçları kendisine enjekte ederek intihar etti.

Pamukkale Üniversitesi (PAÜ) Hastanesi'nde görev yapan acil sağlık teknisyeni genç, aşırı dozda uyuşturucu ilaçları kendisine enjekte ederek intihar etti.

Edinilen bilgiye göre olay, Sırakapılar Mahallesi'ndeki bir apartta meydana geldi. PAÜ Hastanesi'nde acil sağlık teknisyeni olarak görev yapan 22 yaşındaki Süleyman Y., eve gelen arkadaşları tarafından ölü olarak bulundu. Arkadaşlarının haber vermesi üzerine olay yerine sevk edilen olay yeri inceleme ekiplerinin incelemesinin ardından 22 yaşındaki gencin cenazesi otopsi yapılmak üzere PAÜ Hastanesi morguna kaldırıldı.

Yapılan ilk incelemede, genç sağlıkçının aşırı dozdaki uyuşturucu ilaçları kendisine enjekte ederek intihar ettiği belirlendi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. - DENİZLİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Denizli'de Genç Sağlıkçı İğne ile İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement