Doğu buz kesti: Göle -40'ı gördü (2) - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doğu buz kesti: Göle -40'ı gördü (2)

Doğu buz kesti: Göle -40\'ı gördü (2)
10.02.2020 11:40

ARAÇLAR ÇALIŞMADITürkiye'nin en soğuk yerleşim birimi olan Ardahan'ın Göle ilçesinde, dün gece hava sıcaklığı, sıfırın altında 40 derece olarak ölçüldü.

ARAÇLAR ÇALIŞMADI

Türkiye'nin en soğuk yerleşim birimi olan Ardahan'ın Göle ilçesinde, dün gece hava sıcaklığı, sıfırın altında 40 derece olarak ölçüldü. Soğuk hava nedeniyle ilçede araçlar çalıştırılamadı, ağaçlar kırağıyla kaplandı, çatılarda ise buz sarkıtları oluştu. Göleliler, soğuk havada atkı ve bere takarak, yürüdü. Bazı kişiler ise araçlarını çalıştırmak için akü takviyesi yaptı.

Dinçer AKTEMUR/ARDAHAN,


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Doğu buz kesti: Göle -40'ı gördü (2) - Son Dakika


Advertisement