Dolandırıcılardan Pişkin Cevap: "Kolay Olduğu Için Yapıyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dolandırıcılardan Pişkin Cevap: "Kolay Olduğu Için Yapıyoruz"

Dolandırıcılardan Pişkin Cevap: "Kolay Olduğu Için Yapıyoruz"
27.02.2017 12:11

Adana'da merkezli 15 ilde yapılan sahte savcı ve polis operasyonunda gözaltına alınan 38 kişi adliyeye sevk edildi.

Adana'da merkezli 15 ilde yapılan sahte savcı ve polis operasyonunda gözaltına alınan 38 kişi adliyeye sevk edildi. Zanlılardan bazılarının suçlamaları kabul edip, "Kolay iş o yüzden yaptık" dediği öğrenildi. Adana Cumhuriyet Başsavcılığı koordinasyonunda, Adana Emniyet Müdürlüğünce yürütülen soruşturma kapsamında, telefon dolandırıcılarına yönelik 15 ilde yaklaşık 100 adrese yapılan operasyonda, vatandaşları milyonlarca lira dolandıran çete çökertilmiş, 46 kişi gözaltına alınmıştı. Şahıslardan 8'i ifadesi alındıktan sonra serbest bırakılırken 38 kişi bir hafta boyunca sorgulandı. Bazı zanlıların sorgularında vatandaşları dolandırdığını kabul ederek "Kolay iş, başka iş yok o yüzden dolandırdık. Vatandaşları dolandırdığımız için pişmanız" dedikleri öğrenildi. Sorgularının ardından sağlık kontrolünden geçirilmek üzere otobüsle adli tıp birimine getirilen zanlılar, adli tıpa alınırken "Hadi içeri girelim hep bizi çekiyorlar" diye basın mensuplarına tepki gösterdi. 2 zanlı kadının ise sürekli gülmesi dikkat çekti. Zanlılar sağlık kontrolünden sonra adliyeye götürüldü.

(Fatih Keçe-Serkan Çetinkaya/ İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Dolandırıcılardan Pişkin Cevap: 'Kolay Olduğu Için Yapıyoruz' - Son Dakika


Advertisement