Elma Ağacı İkinci Kez Meyve Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Elma Ağacı İkinci Kez Meyve Verdi

Elma Ağacı İkinci Kez Meyve Verdi
17.12.2014 17:46

Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde, çiftçilikle geçimini sağlayan Mehmet Hasırcı’nın evinin önündeki elma ağacının kış ayında ikinci ürün vermeye başlaması görenleri şaşırttı.

Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde, çiftçilikle geçimini sağlayan Mehmet Hasırcı'nın evinin önündeki elma ağacının kış ayında ikinci ürün vermeye başlaması görenleri şaşırttı.

Sarıgöl ilçesinde, hava sıcaklıklarının bir düşüp bir yükselmesi ağaçların dengesini bozdu. İlçede mevsim normalleri üzerinde seyreden sıcaklık sonrası 68 yaşındaki Mehmet Hasırcı'nın evinin önündeki elma ağacı ikinci ürünü vermeye başladı. Olayı görenler şaşkınlığını gizleyemedi. Mehmet Hasırcı, ilk defa böyle bir olayla karşılaştığını belirterek, "Havalar, çevrede ılık geçiyor. Bu yıl beklenen soğuklar gecikti. Bu nedenle hala üzüm bağların dalında bulunmasına rağmen, çevredeki meyve ağaçları da kabarmaya başladı. Elma ağacı, bunlara bir örnek oldu. Hayret ettim bunca zamandır ilk kez kış ayında ürün vermeye başlaması beni kaygılandırmaya başladı. İnşallah korkulan olmaz. Yoksa erken açan meyve ağaçları ileri de olacak şiddetli soğuklardan aldanırlar" dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Elma Ağacı İkinci Kez Meyve Verdi - Son Dakika


Advertisement