Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok, memleketi Erzurum'da çeşitli incelemelerde bulundu.
Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok, bu sabah saatlerinde memleketi Erzurum'a geldi. Emniyet Müdürlüğü, Çevik Kuvvet Şube Müdürlüğü ve Polis Okuluna giderek ziyaret ve incelemelerde bulunan Selami Altınok daha sonra Vali Seyfettin Azizoğlu ve İl Emniyet Müdürü Mehmet Aslan ile birlikte yapımı devam eden yeni Emniyet Müdürlüğü binasına geçerek incelemelerde bulundu. Yeni hizmet binasının yapım aşamasıyla ilgili şantiye yetkililerinden bizzat bilgi alan Altınok, inşaat alanını gezdi.
Hemşehrilerinin Ramazan ayını kutlayan Selami Altınok, çalışmalarla ilgili bilgi verdi. Altınok, "Emniyet Genel Müdürlüğümüzün Erzurum'da yapmış olduğu çalışmaları sayın valimizle beraber geziyoruz. Eksik veya yapılması gerekenler noktasında değerlendirmelerde bulunuyoruz. Allah'a hamd olsun yatırımlarımızı üzerimize düşen neyse hızlı bir şekilde yapıyoruz. Emniyetle ilgili yatırımlarımız hızlıca devam ediyor. Planlanan zaman ve arzu ettiğimiz şekilde çalışmalarımız tamamlanacak" diye konuştu. - ERZURUM
Son Dakika › Güncel › Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok Erzurum'da - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.