Erciş Belediyesi çalışanlarına "iş sağlığı, güvenliği ve iş kazaları" konularında seminer verildi.
Erciş Belediyesi Konferans Salonunda düzenlenen seminere, 55 personel katıldı.
Seminere eğitmen olarak katılan İş Güvenliği Uzmanı Muhammed Teyar Taş, personele genel iş güvenliği kuralları, kazaların ve meslek hastalıklarının önlenmesi ile güvenli iş ortamı oluşturulması konularında bilgiler verdi.
Son Dakika › Güncel › Erciş Belediyesi Personeline İş Güvenliği Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.