Erdoğan, Katar Emiri ve Suudi Arabistan Kralı ile Telefonda Görüştü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erdoğan, Katar Emiri ve Suudi Arabistan Kralı ile Telefonda Görüştü

10.04.2015 23:59

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamad Al Sani ve Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile birer telefon görüşmesi yaptı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamad Al Sani ve Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz Al Suud ile birer telefon görüşmesi yaptı.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre Cumhurbaşkanı Erdoğan, önce Katar Emiri Şeyh Temim, akabinde de Suudi Arabistan Kralı Selman ile telefonda görüştü. Görüşmelerde bölgesel konuların ele alındığı ve görüş alışverişinde bulunulduğu öğrenildi. - ANKARA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Erdoğan, Katar Emiri ve Suudi Arabistan Kralı ile Telefonda Görüştü - Son Dakika


Advertisement