Ereğli'de İlkokul Öğrencileri İtfaiyeyi Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ereğli'de İlkokul Öğrencileri İtfaiyeyi Ziyaret Etti

Ereğli\'de İlkokul Öğrencileri İtfaiyeyi Ziyaret Etti
13.10.2016 13:53

Ereğli ilçesinde ilkokul öğrencileri, Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürlüğünü ziyaret etti.

Ereğli ilçesinde ilkokul öğrencileri, Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürlüğünü ziyaret etti.

Kışla Merkez İstasyonunu ziyaret eden Ahmet Durdan Oğuz 2. sınıf öğrencilerine, Ereğli Belediyesi İtfaiye Müdürü Muhammet Ali Ateş tarafından araçların tanıtımı yapılarak, acil durum tahliyeleri, afet ve yangın durumlarında davranış şekillerinin öğretilerek, uygulamalı yangın söndürme eğitimi verildi.

Ateş, ziyarette yaptığı konuşmada, ilçe genelindeki okullarda düzenledikleri tatbikatlar ile bilgilendirmeler yaptıklarını belirterek, "Toplumumuzun her kesimini karşılaşabilecekleri olumsuzluklarda neler yapmaları gerektiği konusunda bilgilendiriyoruz. İtfaiye müdürlüklerimiz tüm halkımızın da ziyaretine açıktır, her türlü desteği vermeye de hazırız." dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Ereğli'de İlkokul Öğrencileri İtfaiyeyi Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement