60'ıncı yıl için 60 eser
Bilkent Erzurum Laboratuvar Lisesi Resim Sanat Öğretmeni ABD'li Paul Breuer, Atatürk Üniversitesinin kuruluşunun 60'ıncı yılı nedeniyle 60 resimlik sergi açtı.Metal baskı tekniğinin kullanıldığı resimler Kültür Salonunda 3 hafta boyunca sergilenecek. Bilkent Laboratuvar Lisesi Edebiyat Öğretmeni Rukiye Seryanoğlu, Amerikalı öğretmenin baskılama tekniği ile yaptığı sergileyerek Atatürk Üniversitesinin 60'ıncı yılına katkıda bulunmak istediğini bildirdi.
Son Dakika › Güncel › Erzurum 60'ıncı Yıl Için 60 Eser - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.