Eskişehir'de, fabrikada yedikleri yemek sonrası fenalaşan 19 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. - ESKIŞEHIR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de, 19 İşçi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.