Eskişehir'de, 19 İşçi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de, 19 İşçi Zehirlendi

04.08.2012 13:12  Güncelleme: 13:10

Eskişehir'de, fabrikada yedikleri yemek sonrası fenalaşan 19 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.

Eskişehir'de, fabrikada yedikleri yemek sonrası fenalaşan 19 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Eskişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. - ESKIŞEHIR

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de, 19 İşçi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement