Eskişehir'de Karbonmonoksit Gazından 7 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Karbonmonoksit Gazından 7 Kişi Zehirlendi

Eskişehir\'de Karbonmonoksit Gazından 7 Kişi Zehirlendi
15.01.2014 11:54

Eskişehir’de iki farklı olayda karbonmonoksit gazından zehirlenen 7 kişi çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı.

Eskişehir'de iki farklı olayda karbonmonoksit gazından zehirlenen 7 kişi çeşitli hastanelerde tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, ilk olay Şirintepe Mahallesinde meydana geldi. Evde bulunan kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen H.A. (8), S.A. (11), M.A (13), S.A. (15), M.A. (39), Y.A. (41), kendi imkanlarıyla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesine geldi. Burada tedavi altına alınan 6 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Vişnelik mahallesinde meydana gelen bir diğer olayda ise, F.K. (49), evde yanan kömür sobasından çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Durumu komşularına bildiren F.K., olay yerine gelen 112 Acil Servis ambulansıyla götürüldüğü Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde tedavi altına alındı. Zehirlenen vatandaşın hayati tehlikesinin bulunduğu, tedavisinin devam ettiği öğrenildi.

Polis ekipleri her iki olayla ilgili inceleme başlattı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Karbonmonoksit Gazından 7 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement