Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

28.11.2014 18:33

Eskişehir’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 şahıs, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Eskişehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 şahıs, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre Tepebaşı ilçesi Emirler Mahallesinde ikamet eden S.Ç. ve N.Ç., sabaha karşı sobadan sızan gazdan zehirlendi. Yakınları tarafından fark edilerek hastaneye kaldırılan S.Ç. ve N.Ç.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla alakalı soruşturma başlatıldı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement