Eskişehir'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 şahıs, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre Tepebaşı ilçesi Emirler Mahallesinde ikamet eden S.Ç. ve N.Ç., sabaha karşı sobadan sızan gazdan zehirlendi. Yakınları tarafından fark edilerek hastaneye kaldırılan S.Ç. ve N.Ç.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olayla alakalı soruşturma başlatıldı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.