Eskişehir'de Öğrencilere Sağlıklı Beslenme Anlatıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Öğrencilere Sağlıklı Beslenme Anlatıldı

18.04.2016 13:11

Tepebaşı Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından öğrencilere sağlıklı beslenme hakkında bilgi verildi.

Tepebaşı Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından öğrencilere sağlıklı beslenme hakkında bilgi verildi.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Tepebaşı Belediyesi Çocuk Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde Sağlık İşleri Müdürlüğü personeli diyetisyen Gizem Tepe tarafından Çukurhisar İlkokulu öğrencilerine sağlıklı beslenme ve öğrencilerin günlük beslenmede uyması gereken konular anlatıldı.

Doğru beslenme alışkanlığının ailede öğrenildiğini vurgulayan Tepe, besin grupları ve günlük ortalama tüketilmesi gereken miktarlar, et ve et benzeri besinler, yeterli ve dengeli beslenme kavramı, konularında öğrencileri bilgilendirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Öğrencilere Sağlıklı Beslenme Anlatıldı - Son Dakika


Advertisement