Eskişehir'de Uyuşturucu Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Uyuşturucu Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu

05.03.2016 14:50  Güncelleme: 15:02

Eskişehir'de uyuşturucu kullanan 2 genç, hayati tehlike kaydıyla tedavi altına alındı.

Eskişehir'de, uyuşturucu kullanan 2 genç, hayati tehlike kaydıyla tedavi altına alındı.

Edinilen bilgiye göre, uyuşturucu madde kullanan B.A. (19) isimli şahıs, 112 Acil Servis ekipleri tarafından Eskişehir Devlet Hastanesi'ne intikal ettirildi. Anestezi Yoğun Bakım Servisi'nde tedavi altına alınan B.A.'nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Eskişehir'in Alpu ilçesinde de uyuşturucu madde kullanıp rahatsızlanan O.S. (18) isimli şahıs, 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye intikal ettirildi. O.S.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.

Polis ekipleri her iki olayla alakalı soruşturma başlattı. - ESKİŞEHİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Eskişehir'de Uyuşturucu Kullanan 2 Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement