Gaziantep'te son iki gündür yağan karın ardından başlayan şiddetli lodos nedeniyle sobadan sızan karbonmonoksit gazından 2 kişi zehirlendi.
Olay, Kurbanbaba Mahallesi 5 No'lu Sokak 11 numaralı evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, dün geceden sobayı yaktığını söyleyen Sabriye B. (30), sabah saatlerinde oğlu Abdullah B.'nin (8) bayıldığını görünce 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Sabriye B. ile oğlu Abdullah B., Dr. Ersin Arslan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri öğrenilen anne oğul tedavi altına alındı.
Anne Sabriye B.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, oğlu Abdullah B., çocuk hastanesine sevk edildi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te 2 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.