Gaziantep'te 2 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te 2 Kişi Sobadan Zehirlendi

Gaziantep\'te 2 Kişi Sobadan Zehirlendi
14.12.2013 11:58

Gaziantep’te son iki gündür yağan karın ardından başlayan şiddetli lodos nedeniyle sobadan sızan karbonmonoksit gazından 2 kişi zehirlendi.

Gaziantep'te son iki gündür yağan karın ardından başlayan şiddetli lodos nedeniyle sobadan sızan karbonmonoksit gazından 2 kişi zehirlendi.

Olay, Kurbanbaba Mahallesi 5 No'lu Sokak 11 numaralı evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, dün geceden sobayı yaktığını söyleyen Sabriye B. (30), sabah saatlerinde oğlu Abdullah B.'nin (8) bayıldığını görünce 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından Sabriye B. ile oğlu Abdullah B., Dr. Ersin Arslan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri öğrenilen anne oğul tedavi altına alındı.

Anne Sabriye B.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, oğlu Abdullah B., çocuk hastanesine sevk edildi. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Gaziantep'te 2 Kişi Sobadan Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement