Gercüş'te Fıstık Aşılama Sezonu Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gercüş'te Fıstık Aşılama Sezonu Başladı

27.06.2026 12:32

Batman'ın Gercüş ilçesinde üreticiler, fıstık ağaçlarını aşılama çalışmalarına erken başladı.

BATMAN'ın Gercüş ilçesinde Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu başladı. Hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte üreticiler, sabahın erken saatlerinde bahçelerde mesaiye başladı.

Gercüş'e bağlı köylerde üreticiler, kaliteli ve yüksek verim elde etmek amacıyla yabani fıstık (bıttım) ağaçlarını Antep ve Siirt fıstığına dönüştürmek ve mevcut ağaçların verimini artırmak için aşılama çalışması yürütüyor. Sabahın ilk ışıklarıyla bahçelere giren üreticiler, sıcaklar etkisini artırmadan aşılamaları tamamlamaya çalışıyor.

Bahçesinde aşılama yapan üreticilerden Edip Turğut, doğru zamanlama ve işçiliğin verim açısından büyük önem taşıdığını söyledi.

Haber-Kamera: Remziye ÖNER/GERCŞ (Batman),

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Gercüş'te Fıstık Aşılama Sezonu Başladı - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement