Ghetto, 7 Yılın Ardından Beyoğlu'na Veda Ediyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ghetto, 7 Yılın Ardından Beyoğlu'na Veda Ediyor

Ghetto, 7 Yılın Ardından Beyoğlu\'na Veda Ediyor
31.10.2013 16:44  Güncelleme: 12:10

Ghetto, 7 yılın ardından "30 Kasım Cumartesi" son konseri ile Beyoğlu'na veda ediyor.

Açıldığı günden bu yana İstanbul'un tüm seslerine ve renklerine açık bir müzik anlayışını yaşatan Ghetto, Beyoğlu'ndaki mekanına 30 Kasım Cumartesi gecesi "Fatima Spar & The Freedom Fries" konseri ve sürpriz müzisyen konuklarıyla veda ediyor.

2007 yılının başında kurulan Ghetto, 7 yıl boyunca yerli sanatçıların özel çalışmaları, akustik konserleri, konuk sanatçılarla zenginleşen performansları kadar; dört gözle beklenen ve keşfe değer yabancı grup ve projelerle her sezon müzikseverleri bir araya getirdi. Bunun yanında sergiler, tiyatro oyunları ve defilelere; yardım konserleri ve ifade özgürlüğü münazaralarına ev sahipliği yaptı, sosyal sorumluluk projeleri ile adından çokça söz ettirdi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Ghetto, 7 Yılın Ardından Beyoğlu'na Veda Ediyor - Son Dakika


Advertisement