Giresun'da Bir Kişi İlaç İçerek İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresun'da Bir Kişi İlaç İçerek İntihar Etti

19.06.2014 13:19

Giresun’un Espiye ilçesinde bir kişi intihar etti.

Giresun'un Espiye ilçesinde bir kişi intihar etti.

Edinilen bilgilere göre, Espiye ilçesinin merkez mahallesinde evde fazla miktarda ilaç içen Nedim Yıldırım (29) ailesi tarafından baygın halde bulunarak, Espiye Devlet Hastanesine kaldırıldı. Yıldırım

hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Yıldırım'ın ölüm nedeninin belirlenmesi için cenaze Trabzon Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor. - GİRESUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Giresun'da Bir Kişi İlaç İçerek İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement