Haliliye Belediyesi tarafından parklarda başlatılan peyzaj çalışmaları sürüyor.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğünce "Yeşilin ve doğanın kalbi Haliliye" sloganıyla başlatılan peyzaj çalışmaları ramazan ayında da devam ediyor.
Ekipler, mevsime uygun çiçeklerin dikimini gerçekleştirirken, bakım ve onarım çalışmalarıyla da parklardaki eksiklikleri gideriyor.
Bu arada, ekiplerin trafo binalarına yeni bir görünüm kazandırmak amacıyla başlattığı çalışmalar da devam ediyor.
Son Dakika › Güncel › Haliliye Belediyesi'nin peyzaj çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.