Hırsızlık Zanlısı "Hatırlamıyorum" Diyerek Kendini Savundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hırsızlık Zanlısı "Hatırlamıyorum" Diyerek Kendini Savundu

Hırsızlık Zanlısı "Hatırlamıyorum" Diyerek Kendini Savundu
29.06.2012 15:45

Adana'da bir otomobilden hırsızlık olayında parmak izinden yakalanan zanlı, "Uyuşturucu kullanıyordum, tedavi oldum."

Adana'da bir otomobilden hırsızlık olayında parmak izinden yakalanan zanlı, "Uyuşturucu kullanıyordum, tedavi oldum. Olayı hatırlamıyorum. Yapmış da olabilirim" dedi.

Alınan bilgiye göre, Beyazevler Mahallesi 80054. Sokak'taki Onur Apartmanı'na ait otoparkta bulunan 01 GM 519 plakalı otomobilin camının buji ile kırılarak, içinden müzik aletinin çalınması üzerine polis ekipleri çalışma başlattı. Asayiş Şube Müdürlüğü'ne bağlı Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, parmak izinden yola çıkarak 23 yaşlarındaki Mustafa U.'nun izine ulaştı. Zanlının Toros Mahallesi'ndeki evinde olduğunu belirleyen polis ekipleri, düzenlenen operasyonla zanlıyı yakaladı. Gözaltına alınan zanlı, ifadesinde daha önce uyuşturucu kullandığını ve uyuşturucudan kurtulmak için tedavi gördüğünü belirterek, "Olayı hatırlamıyorum. Uyuşturucu kullandığım dönemde yapmış olabilirim" dedi.

Zanlı, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Hırsızlık Zanlısı 'Hatırlamıyorum' Diyerek Kendini Savundu - Son Dakika


Advertisement