İETT Kulübesini Benzin Döküp Yaktılar - Son Dakika
Son Dakika Logo

İETT Kulübesini Benzin Döküp Yaktılar

İETT Kulübesini Benzin Döküp Yaktılar
09.09.2013 14:32  Güncelleme: 12:43

Sultangazi'de yüzleri maskeli 3 kişi, İETT Hareket Amirliği olarak kullanılan kulübeyi benzin döküp yaktı.

Sultangazi Yunus Emre Mahallesi'nde öğle saatlerinde yüzleri maskeli 3 kişi İETT Hareket Amirliği olarak kullanılan kulübeyi yanlarındaki benzini dökerek ateşe verdi. Bir anda yanmaya başlayan kulübeyi gören vatandaşlar polis ve itfaiye ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri kulübe ve yangının sıçradığı bir ağacı kısa sürede söndürdü.

Polis ekipleri de uzun namlulu silahları ve çelik yelekleriyle çevrede güvenlik önlemi aldı. Olay sırasında kulübede kimsenin bulunmadığı, otobüs şoförlerinin de araçlarının yakılmasından korkarak otobüslerini duraktan uzaklaştırdığı öğrenildi.

Polisin olay yerinden kaçan üç kişiyi yakalamak için çalışmaları sürüyor.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İETT Kulübesini Benzin Döküp Yaktılar - Son Dakika


Advertisement