
"TEDAVİM DEVAM EDİYOR, 4-5 GÜN DAHA ÖNÜMÜZDE DİKKAT ETMEMİZ GEREKEN BİR SÜRE VAR"
Tutluoğlu, aşı yaptırmayı düşündüğünü belirterek, "Çünkü hastalığı geçirenlerin tek doz yaptırması yeterli oluyor. Fakat buna bir zaman kalmadı virüsle tekrar enfekte oldum. Normalde başlangıçta bir nezle grip gibi olan şikayetler söz konusuydu. Birkaç gün uzayınca, geçmeyince sürekli kovid hastalarıyla da beraber olduğum için test yaptırdım pozitif çıktı. Ben çok ağır bir süreç yaşadığım için hastaneye yattım. Hastanede tedavimi sürdürüyorum Salı gününden bu yana. İlk başta çok halsizlik oldu. Yaşayanların bilebileceği bir halsizlik var. Dünyadan kopuyorsunuz. Dünya bulanık şeyin arkasında gibi oluyor. Halsizlikleri yine yaşamaya başladım ama tedavide yaptığımız değişikliklerle dünden beri bir toparlanma süreci oldu. Biraz daha iyiyim şu anda. Tedavim devam ediyor. 4-5 gün daha önümüzde dikkat etmemiz gereken bir süre var" diye konuştu.Prof. Dr. Tutluoğlu, kendi durumunda çıkarılacak dersler olduğunu belirterek, "Doğal olarak bu enfeksiyonu geçirmek en önemli bağışıklama yani aşıda yaptığımızdan çok daha değerli bir bağışıklamadır. Doğal antikor aşı ile elde edilen antikordan daha değerlidir. Öyle olmasına rağmen demek ki belli bir süre sonra artık yetersiz hale geliyor" ifadelerini kullandı.Son Dakika › Güncel › İkinci kez koronavirüse yakalanan Prof. Dr. Bülent Tutluoğlu son durumunu anlattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.