İl İnsan Hakları Kurulundan Vali Yıldırım'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

İl İnsan Hakları Kurulundan Vali Yıldırım'a Ziyaret

İl İnsan Hakları Kurulundan Vali Yıldırım\'a Ziyaret
09.12.2016 16:28

Vali Aziz Yıldırım, Vali Yardımcısı Adem Uslu'nun başkanlığını yaptığı İl İnsan Hakları Kurulunu makamında kabul etti.

Vali Aziz Yıldırım, Vali Yardımcısı Adem Uslu'nun başkanlığını yaptığı İl İnsan Hakları Kurulunu makamında kabul etti.

10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü nedeniyle gerçekleştirilen ziyarette Uslu'nun beraberinde Hukuk İşleri Şube Müdürü Mehmet Özşahin ve kurul üyeleri hazır bulundu.

Ziyarette kurul üyelerinin yanı sıra tüm halkın da 10 Aralık Dünya İnsan Hakları Günü'nü kutlayan Vali Aziz Yıldırım, İl İnsan Hakları Kurulunun ziyaretinden memnuniyet duyduğunu ifade ederek, insan haklarının korunmasında ve ihlallerin önlenmesinde önemli bir görevi icra eden kurulun önemine değindi.

Kurul üyeleri ile sohbet eden Vali Yıldırım, bugüne kadar gerçekleştirilen ve devam eden kurul çalışmaları hakkında bilgi aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İl İnsan Hakları Kurulundan Vali Yıldırım'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement