3 saat süren ikna çabaların ardından ittihardan vazgeçen Alpoğuz O. aşağı indi.
Olay, Cumhuriyet Mahallesi Tevfik Fikret Caddesi numara 15'in 6'ıncı katında meydana geldi. Kız arkadaşıyla sorun yaşadığı iddia edilen Alpoğuz O., (25), bir süre alkol aldıktan sonra ablasının evine gitti. Burada da içki içen A.O., ablasına ait evin pencerenin pervazına saat 18.30 sıralarında çıktı, ittihar edeceğini söyledi. Olayı görenlerin ihbarı üzerine bölgeye polis, itfaiye ve sağlık ekipleri gönderildi. İtfaiye ekipleri hava yastığı açarken, olay yerine sivil kimsenin gelmemesini isteyen Alpoğuz O., aşağıya bira şişesi attı. Olay yerine çağrılan psikolog ile de görüşmeyen A.O., yaklaşık 3 saat sonra ikna olup aşağı indi. 112 tarafından Aydın Devlet Hastanesi'ne götürülen A.O.'nun yakınları, görüntü çeken gazetecilere saldırdı. Polis, olay ilgili soruşturma başlattı.
Son Dakika › Güncel › İntihar Etmek İçin Çıktığı Pencereden 3 Saat Sonra İndi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.