İntihar Etmek İçin Çıktığı Pencereden 3 Saat Sonra İndi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İntihar Etmek İçin Çıktığı Pencereden 3 Saat Sonra İndi

02.03.2013 02:48  Güncelleme: 09:45

Aydın'da, kız arkadaşı ile sorunlar yaşadığı ileri sürülen 25 yaşındaki Alpoğuz O. intihar edeceğini söyleyerek ablasına ait evin penceresine çıktı.

3 saat süren ikna çabaların ardından ittihardan vazgeçen Alpoğuz O. aşağı indi.

Olay, Cumhuriyet Mahallesi Tevfik Fikret Caddesi numara 15'in 6'ıncı katında meydana geldi. Kız arkadaşıyla sorun yaşadığı iddia edilen Alpoğuz O., (25), bir süre alkol aldıktan sonra ablasının evine gitti. Burada da içki içen A.O., ablasına ait evin pencerenin pervazına saat 18.30 sıralarında çıktı, ittihar edeceğini söyledi. Olayı görenlerin ihbarı üzerine bölgeye polis, itfaiye ve sağlık ekipleri gönderildi. İtfaiye ekipleri hava yastığı açarken, olay yerine sivil kimsenin gelmemesini isteyen Alpoğuz O., aşağıya bira şişesi attı. Olay yerine çağrılan psikolog ile de görüşmeyen A.O., yaklaşık 3 saat sonra ikna olup aşağı indi. 112 tarafından Aydın Devlet Hastanesi'ne götürülen A.O.'nun yakınları, görüntü çeken gazetecilere saldırdı. Polis, olay ilgili soruşturma başlattı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel İntihar Etmek İçin Çıktığı Pencereden 3 Saat Sonra İndi - Son Dakika


Advertisement