İsrail'den Serbest Bırakılan Esirler Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İsrail'den Serbest Bırakılan Esirler Hastaneye Kaldırıldı

08.02.2025 14:46

İsrail'in serbest bıraktığı 4 Filistinli esir, kötü sağlık durumu nedeniyle hastaneye sevk edildi.

İsrail'in serbest bıraktığı Filistinli esirlerden 4'ünün sağlık durumlarının kötü olması dolayısıyla hastaneye kaldırıldığı bildirildi.

Filistin Kızılayından yapılan yazılı açıklamada, serbest bırakılan 4 esirin, kötü sağlık koşulları nedeniyle Ramallah'ta hastanelere sevk edildiği belirtildi.

Hamas ile İsrail arasındaki esir takasının beşinci turunda, İsrail'in Ofer Askeri Cezaevi'nden serbest bıraktığı 42 Filistinli, Uluslararası Kızılhaç ekipleri tarafından Ramallah'a getirilmişti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İsrail'den Serbest Bırakılan Esirler Hastaneye Kaldırıldı - Son Dakika


Advertisement