İstanbul'da otogarda cep telefonuyla konuşurken otobüsün altında kalan kadın hayatını kaybetti - Son Dakika
Son Dakika Logo

İstanbul'da otogarda cep telefonuyla konuşurken otobüsün altında kalan kadın hayatını kaybetti

İstanbul\'da otogarda cep telefonuyla konuşurken otobüsün altında kalan kadın hayatını kaybetti
28.01.2023 23:52  Güncelleme: 23:56

Bayrampaşa'daki 15 Temmuz Demokrasi Otogarı'nda otobüsün altında kalan kadın yaşamını yitirdi.

Bayrampaşa'daki 15 Temmuz Demokrasi Otogarı'nda otobüsün altında kalan kadın yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, il dışından geldiği anlaşılan M.K, cep telefonuyla konuştuğu sırada şehirler arası yolcu otobüsünün altında kaldı.

Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde, M.K'nin hayatını kaybettiği belirlendi.

Otobüs sürücüsü ifadesine başvurulmak üzere emniyete götürüldü.

M.K'nin cenazesi, incelemelerin ardından morga götürüldü.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel İstanbul'da otogarda cep telefonuyla konuşurken otobüsün altında kalan kadın hayatını kaybetti - Son Dakika


Advertisement