Diyarbakır'da Sur Belediyesi kadın çalışanları, özyönetimi ilan ettikleri gerekçesiyle gözaltına alınan ve ardından tutuklanan DBP'li kadın belediye eşbaskanlarına dayanışma amacı ile mektup gönderdi.
Sur ilçesinde bulunan Büyük Postane önünde bir araya gelen kadınlar, Mektup göndermeden önce kadınlar adına açıklama yapan Sur Belediyesi çalışanı Necla Taş, "Kadınların yolu barışı, adaleti, demokrasi sağlayacaktır. Biz yolumuzda ısrarlıyız, direneceğiz, eşbaşkanlarımızın yanındayız" dedi.
Açıklamanın ardından PTT'ye geçen kadınlar hazırladıkları mektupları gönderdi.
Son Dakika › Güncel › Kadınlardan Tutuklu Kadın Eşbaşkanlarına Mektup - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.