Hayrabolu Kaymakamı Kürşad Özdemir, Belediye Başkanı Fehmi Altayoğlu'nu makamında ziyaret etti.
Belediye binasındaki ziyarette, Altayoğlu ile bir süre görüşen Özdemir, Belediyenin çalışmaları ve devam eden projeler hakkında bilgi verdi.
Hayrabolu'da göreve yeni başladığını ifade eden Kaymakam Özdemir, Hayrabolu'nun çok güzel ve bir o kadar da şirin bir ilçe olduğunu belirterek, Hayrabolu için ortak yapılması gereken ne ise bu konuda kurumlarımızla birlikte uyum içerisinde çalışacaklarını belirtti.
Altayoğlu, ziyaretten dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Son Dakika › Güncel › Kaymakam Özdemir'den Belediyeye Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.