Kayseri'de Motosiklet Sürücülerine 167 Bin Lira Ceza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de Motosiklet Sürücülerine 167 Bin Lira Ceza

22.06.2026 09:39

Sosyal medya için trafik güvenliğini tehlikeye atan iki sürücüye toplam 167 bin lira ceza kesildi.

Kayseri'de sosyal medya için trafikte video çeken iki motosiklet sürücüsüne 167 bin lira ceza kesildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, "Sosyal medya videosu çekmek için canlarını tehlikeye atan gençler" konulu sosyal medya paylaşımı üzerine çalışma başlattı.

Ekipler, trafik güvenliğini tehlikeye düşüren iki sürücüye Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddelerinden toplam 167 bin lira cezai işlem uyguladı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Kayseri'de Motosiklet Sürücülerine 167 Bin Lira Ceza - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement